Kaheksa aastat tagasi ütles mulle üks ajakirjanik, et mitte kedagi ei huvita börsiteemad ja ajalehte saaks vaid uudisega „Börsijuht hammustas tänaval koera“, meenutas Tallinna Börsi juht Kaarel Ots.
Investeerimine on ülipopulaarne ja finantsvabadusest on saanud ühe põlvkonna unistus. Kas unistus vabadusest on määratud täituma? Milline roll on ajakirjandusel ja finfluencer’itel? Kellel lasub vastustus, kui investeerimisvihjed viivad raha kaotuseni?
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
TOPi esiotsa galopeeris täisteenusagentuur, kus pakutakse tuge kogu kommunikatsioonispektris alates mainekujundusest kuni valitsussuhete ja kriisijuhtimiseni.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.