• 19.11.24, 09:51

Swedbanki endine kommunikatsioonijuht ühines Agenda PR-iga

Kristiina Herodese kogemus Eesti ühe mainekama suurfirma kommunikatsiooni juhtimisel ning teadmised ESG valdkonnast on heaks täienduseks Agenda tänase tiimi kompetentsidele, sõnas Agenda PR-i partner ja juhatuse liige Janika Ritson.
Kristiina Herodes
  • Kristiina Herodes
  • Foto: Erakogu
Swedbank Eesti endine kommunikatsiooni- ja jätkusuutlikkuse divisjoni juht Kristiina Herodes juhatas sealset kommunikatsioonivaldkonda alates 2018. aastast kuni tänavu suveni. Varem on tal kommunikatsiooni juhtimise kogemus sise-, välis- ja justiitsministeeriumist ning riigiprokuratuurist, kolm aastat töötas ta justiitsvaldkonna kõneisikuna Euroopa Liidu missioonil Kosovos. Ajalooharidusega Herodes omandas tänavu Tallinna Ülikoolis mikrokraadi ettevõtete rohepöörde juhtimises.

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.14, 14:11
Peegel ja Partneritega liitus Kristiina Herodes
Veebruari algul asus kommunikatsioonibüroos Peegel ja Partnerid tööle Kristiina Herodes, kellel on kommunikatsioonijuhtimises ligi 15-aastane töökogemus. Aastail 2008-2011 töötas ta Euroopa Liidu suurima tsiviilmissiooni EULEX-Kosovo justiitsvaldkonna kõneisikuna.
Uudised
  • 24.03.23, 11:02
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2022 laureaadid. Välja anti ka üks eriauhind
Eile lõppenud 2022. aasta Kommunikatsiooniteo konkursil jagas Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii välja kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori töödele ning andis välja anda ka ühe täiendava eriauhinna.
Uudised
  • 09.09.20, 16:25
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2020: esinejate hulka lisandus Sulev Vedler
Sulev Vedler võtab 28. oktoobril toimuval kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil osa paneeldiskussioonist, kus arutleb koos Katrin Lusti ja Priit Pulleritsuga selle üle, kui hästi meedia kriiside kajastamisega hakkama saab.
Uudised
  • 15.11.24, 12:10
Karin Kase: Bolti tuntus Baltimaades on nii õnn kui õnnetus
Eesti parim kommunikatsioonijuht 2024 ärisektori kategoorias tunnistab, et Baltimaades on Boltiga seotud uudiseid väga raske kinni hoida.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele