• 19.11.24, 09:51

Swedbanki endine kommunikatsioonijuht ühines Agenda PR-iga

Kristiina Herodese kogemus Eesti ühe mainekama suurfirma kommunikatsiooni juhtimisel ning teadmised ESG valdkonnast on heaks täienduseks Agenda tänase tiimi kompetentsidele, sõnas Agenda PR-i partner ja juhatuse liige Janika Ritson.
Kristiina Herodes
  • Kristiina Herodes Foto: Erakogu
Swedbank Eesti endine kommunikatsiooni- ja jätkusuutlikkuse divisjoni juht Kristiina Herodes juhatas sealset kommunikatsioonivaldkonda alates 2018. aastast kuni tänavu suveni. Varem on tal kommunikatsiooni juhtimise kogemus sise-, välis- ja justiitsministeeriumist ning riigiprokuratuurist, kolm aastat töötas ta justiitsvaldkonna kõneisikuna Euroopa Liidu missioonil Kosovos. Ajalooharidusega Herodes omandas tänavu Tallinna Ülikoolis mikrokraadi ettevõtete rohepöörde juhtimises.

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.14, 14:11
Peegel ja Partneritega liitus Kristiina Herodes
Veebruari algul asus kommunikatsioonibüroos Peegel ja Partnerid tööle Kristiina Herodes, kellel on kommunikatsioonijuhtimises ligi 15-aastane töökogemus. Aastail 2008-2011 töötas ta Euroopa Liidu suurima tsiviilmissiooni EULEX-Kosovo justiitsvaldkonna kõneisikuna.
Uudised
  • 24.03.23, 11:02
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2022 laureaadid. Välja anti ka üks eriauhind
Eile lõppenud 2022. aasta Kommunikatsiooniteo konkursil jagas Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii välja kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori töödele ning andis välja anda ka ühe täiendava eriauhinna.
Uudised
  • 09.09.20, 16:25
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2020: esinejate hulka lisandus Sulev Vedler
Sulev Vedler võtab 28. oktoobril toimuval kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil osa paneeldiskussioonist, kus arutleb koos Katrin Lusti ja Priit Pulleritsuga selle üle, kui hästi meedia kriiside kajastamisega hakkama saab.
Uudised
  • 15.11.24, 12:10
Karin Kase: Bolti tuntus Baltimaades on nii õnn kui õnnetus
Eesti parim kommunikatsioonijuht 2024 ärisektori kategoorias tunnistab, et Baltimaades on Boltiga seotud uudiseid väga raske kinni hoida.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele