• 10.10.24, 08:59

CASE STUDY | Compensa: elukindlustusest ei pea surmtõsiselt rääkima

Kindlustuse turundamine on tihtilugu üsna igav ja „õnneliku pere pildid“ sotsiaalmeedias ei ole kuigi eristuvad, põhjendab Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügijuht Irina Lemmik, miks seekord must huumor abiks võtta otsustati.
Jäädvustus Compensa elukindlustuse reklaamikampaania filmimise telgitagustest.
  • Jäädvustus Compensa elukindlustuse reklaamikampaania filmimise telgitagustest.
  • Foto: Kontuur Leo Burnett
Idee: Kontuur Leo Burnett
Teostus: Kuukulgur Film
Muusika: Elephants From Neptune
Klient: Compensa Elukindlustus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele