• 10.10.24, 08:59

CASE STUDY | Compensa: elukindlustusest ei pea surmtõsiselt rääkima

Kindlustuse turundamine on tihtilugu üsna igav ja „õnneliku pere pildid“ sotsiaalmeedias ei ole kuigi eristuvad, põhjendab Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügijuht Irina Lemmik, miks seekord must huumor abiks võtta otsustati.
Jäädvustus Compensa elukindlustuse reklaamikampaania filmimise telgitagustest.
  • Jäädvustus Compensa elukindlustuse reklaamikampaania filmimise telgitagustest. Foto: Kontuur Leo Burnett
Idee: Kontuur Leo Burnett
Teostus: Kuukulgur Film
Muusika: Elephants From Neptune
Klient: Compensa Elukindlustus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele