• 28.08.24, 10:13

Uuring: üle poole eestlastest peab oluliseks alkoholivabade toodete reklaami

Saku Õlletehas viis koostöös Norstatiga läbi uuringu, millest selgus, et alkoholivabade jookide reklaami toetab 53 protsenti Eesti inimestest. Reklaami keelustamist toetas vaid 5 protsenti küsitletutest.
Uuring: üle poole eestlastest peab oluliseks alkoholivabade toodete reklaami
  • Foto: Unsplash
Norstati läbiviidud uuringust selgus, et peamine põhjus, miks alkoholivabade toodete reklaame toetatakse, on see, et need aitavad teha tervislikumaid valikuid – nii vastas kolmandik uuringus osalenutest. Viiendik märkis toetuse põhjusena, et tänu reklaamidele saab konkreetse toote ja turule tulnud uute toodete kohta lisainfot. Kõige kõrgem oli alkoholivabade reklaamide toetus vanusegruppides 25-34 ja 55-65, kõige madalam aga 35-44-aastaste seas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele