• 28.08.24, 10:13

Uuring: üle poole eestlastest peab oluliseks alkoholivabade toodete reklaami

Saku Õlletehas viis koostöös Norstatiga läbi uuringu, millest selgus, et alkoholivabade jookide reklaami toetab 53 protsenti Eesti inimestest. Reklaami keelustamist toetas vaid 5 protsenti küsitletutest.
Uuring: üle poole eestlastest peab oluliseks alkoholivabade toodete reklaami
  • Foto: Unsplash
Norstati läbiviidud uuringust selgus, et peamine põhjus, miks alkoholivabade toodete reklaame toetatakse, on see, et need aitavad teha tervislikumaid valikuid – nii vastas kolmandik uuringus osalenutest. Viiendik märkis toetuse põhjusena, et tänu reklaamidele saab konkreetse toote ja turule tulnud uute toodete kohta lisainfot. Kõige kõrgem oli alkoholivabade reklaamide toetus vanusegruppides 25-34 ja 55-65, kõige madalam aga 35-44-aastaste seas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele