• 28.08.24, 10:13

Uuring: üle poole eestlastest peab oluliseks alkoholivabade toodete reklaami

Saku Õlletehas viis koostöös Norstatiga läbi uuringu, millest selgus, et alkoholivabade jookide reklaami toetab 53 protsenti Eesti inimestest. Reklaami keelustamist toetas vaid 5 protsenti küsitletutest.
Uuring: üle poole eestlastest peab oluliseks alkoholivabade toodete reklaami
  • Foto: Unsplash
Norstati läbiviidud uuringust selgus, et peamine põhjus, miks alkoholivabade toodete reklaame toetatakse, on see, et need aitavad teha tervislikumaid valikuid – nii vastas kolmandik uuringus osalenutest. Viiendik märkis toetuse põhjusena, et tänu reklaamidele saab konkreetse toote ja turule tulnud uute toodete kohta lisainfot. Kõige kõrgem oli alkoholivabade reklaamide toetus vanusegruppides 25-34 ja 55-65, kõige madalam aga 35-44-aastaste seas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele