• 05.08.24, 10:34

Miks on Instagram nii tugev ja väärtuslik bränd?

Martin Guerrieria Kantarist mõtestab oma artiklis lahti Instagrami edu. Kantari BrandZ edetabelis näitas 2024. aastal kiiret kasvu, tugevat brändijõudu ja head tulevikupotentsiaali sotsiaalmeedia platvorm Instagram.
Miks on Instagram nii tugev ja väärtuslik bränd?
  • Foto: Unsplash
Kui Kevin Systrom ja Mike Krieger otsustasid keskenduda oma uues rakenduses fotode jagamisele, tabasid nad täpipealt inimeste soovi jagada kogemusi vahetult teistega. Nad pakkusid lihtsat viisi jagada koheselt mobiiliga tehtud pilte. See võimaldas tol ajal luua teistsugust sisu, mis ulatus ülihuvitavast labaseni.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.23, 10:15
Facebook ja Instagram pakuvad Euroopas reklaamivaba kasutamise võimalust: mida see turundajatele tähendab?
Meta teeb olulise sammu Euroopa turul. Alates novembrist saavad EL-i, EMP ja Šveitsi elanikud valida, kas nad soovivad kasutada Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt, makstes selle eest kuutasu, või jätkata tasuta kasutamist koos isikupärastatud reklaamidega.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele