Autor: Kantar Emor • 5. august 2024

Miks on Instagram nii tugev ja väärtuslik bränd?

Martin Guerrieria Kantarist mõtestab oma artiklis lahti Instagrami edu. Kantari BrandZ edetabelis näitas 2024. aastal kiiret kasvu, tugevat brändijõudu ja head tulevikupotentsiaali sotsiaalmeedia platvorm Instagram.
Foto: Unsplash

Kui Kevin Systrom ja Mike Krieger otsustasid keskenduda oma uues rakenduses fotode jagamisele, tabasid nad täpipealt inimeste soovi jagada kogemusi vahetult teistega. Nad pakkusid lihtsat viisi jagada koheselt mobiiliga tehtud pilte. See võimaldas tol ajal luua teistsugust sisu, mis ulatus ülihuvitavast labaseni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700