4. juunil toimus Tallinnas Erinevate Tubade Klubis Sotsiaalmeedia konverents, kus teiste seas astusid üles loovmentor Eia Uus, Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann ning Magrada turundusjuht Lisanna Miiter. Päeva juhtis särav Äripäeva turundusjuht Keit Ausner.
Konverentsil räägiti muu hulgas sotsiaalmeedia strateegiatest ja performance creative’i formaatidest ning sellest, kuidas luua köitvaid lugusid ja TikTokis läbi lüüa. Lisaks toodi publiku ette case study’dena Magrada, Kaubamaja ja TalTechi põnevad kogemuslood.
Vaata pildigaleriid konverentsist siit (Fotod: Raul Mee):

84 fotot
- 4JUN2024 Sotsiaalmeedia konverents 2024. Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
Suur tänu kõikidele toetajatele, esinejatele ja osalejatele. Kohtume juba taas 3. juunil 2025.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.