• 09.04.24, 13:15

Kuidas saada Baltikumi armastatuimaks brändiks?

Swedbank pälvis hiljuti Baltic Brands Awardsil kõige armastatuma brändi tiitli nii Eestis kui Baltikumis. Mis on nende edu saladus?
Swedbanki turundusjuht Arno Pae
  • Swedbanki turundusjuht Arno Pae
  • Foto: Raul Mee
Brand Capitali uuring näitas, et Swedbanki brändi tuntus ulatub 97%-ni ja nende reklaamide äratundmine jääb vahemikku 89-95%. Swedbank paneb oma reklaamidesse tüki brändi oranžist tammepuu logost ja inimese, kes on tihti ka nende omatöötaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele