• 09.04.24, 13:15

Kuidas saada Baltikumi armastatuimaks brändiks?

Swedbank pälvis hiljuti Baltic Brands Awardsil kõige armastatuma brändi tiitli nii Eestis kui Baltikumis. Mis on nende edu saladus?
Swedbanki turundusjuht Arno Pae
  • Swedbanki turundusjuht Arno Pae
  • Foto: Raul Mee
Brand Capitali uuring näitas, et Swedbanki brändi tuntus ulatub 97%-ni ja nende reklaamide äratundmine jääb vahemikku 89-95%. Swedbank paneb oma reklaamidesse tüki brändi oranžist tammepuu logost ja inimese, kes on tihti ka nende omatöötaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele