Autor: Best Marketing • 16. veebruar 2024

Digitulu kasvatanud Ekspress Grupp teenis 3,7 miljonit eurot kasumit

AS-i Ekspress Grupp müügitulu suurenes 2023. aastal digitaalse tulu kasvu toel 14 protsenti ja ettevõte teenis 3,7 miljonit eurot kasumit, teatas ettevõte börsile.
Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Erlend Štaub

Ekspress Grupi 12 kuu müügitulu kasvas 73,1 miljoni euroni, mida on 14% enam kui 2022. aastal. Kontserni müügitulu tegi tugeva kasvu IV kvartalis, suurenedes 11% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Ekspress Grupi kulumieelne ärikasum EBITDA kasvas 15% ja ulatus 10,2 miljoni euroni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700