• 02.02.24, 13:06

EPRA ootab osalema Kommunikatsioonitegu 2023 konkursil

Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) kuulutab välja iga-aastase auhinnakonkursi Kommunikatsioonitegu 2023 tööde esitamise tähtajaga 23. veebruar 2024. Konkursi finaalvooru jõudnud eelmise aasta parimate kommunikatsiooniprojektide esitlused toimuvad 12. märtsil.
EPRA ootab osalema Kommunikatsioonitegu 2023 konkursil
„Oodatud on era-, avaliku ja kolmanda sektori suuremahulised kommunikatsiooniprojektid ning samuti väikesed nutikad algatused, millega möödunud aastal saavutati silmapaistvaid tulemusi. Konkursi eesmärk tõsta esile ja tunnustada möödunud aasta parimate kommunikatsiooniprojektide ja kampaaniate tegijaid ning tellijaid,“ ütles Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu president ja žürii esimees Margus Mets.
„Konkursil on oma väga selged hindamiskriteeriumid: eesmärgipärane tulemuslikkus, leidlikkus, lahenduse uudsus Eestis, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavust suhtekorralduse headele tavadele. Kommunikatsioonitegu on on Eesti pikimate traditsioonidega kommunikatsiooni, suhtekorralduse ja PR valdkonna eriala professionaalide mõõduvõtmine, mida on korraldatud katkematult alates 2000. aastast,“ jätkas Mets. Kommunikatsiooniteo konkursi žüriisse kuuluvad EPRA juhatuse liikmed ning eelmise aasta võitjatööde esindajad.
Kõik konkursile esitatavad projektid ka kampaaniad peavad olema ellu viidud 2023. aasta jooksul. Kommunikatsioonitegu 2023 konkursile tööde esitamise tähtaeg on 23. veebruar 2024 kell 23.59 e-posti aadressile [email protected]. Töödele esitatavad täpsemad tingimused leiab EPRA kodulehelt.

Seotud lood

Uudised
  • 24.03.23, 11:02
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2022 laureaadid. Välja anti ka üks eriauhind
Eile lõppenud 2022. aasta Kommunikatsiooniteo konkursil jagas Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii välja kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori töödele ning andis välja anda ka ühe täiendava eriauhinna.
Uudised
  • 25.03.22, 14:13
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad
Eile, 24. märtsi õhtul selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad. Auhinnakonkursi grand prix ehk üldvõidu sai kolmanda sektori parim kampaania #14poleokei. Erasektori kategoorias tuli võitjaks Eesti Energia ja Agenda PRi lansseeritud Enefit Green IPO, avalikus sektoris Tervisekassa, Akkadiani ja AD Angelsi juhitud elundidoonorluse kampaania „Elu pärast“ ning möödunud aasta parima sisekommunikatsiooniprojekti tegi Swedbank, mis inimestest hooliva organisatsioonikultuuri edendamiseks käivitas kampaania „Julge hoolida“.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele