Eile, 24. märtsi õhtul selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad. Auhinnakonkursi grand prix ehk üldvõidu sai kolmanda sektori parim kampaania #14poleokei. Erasektori kategoorias tuli võitjaks Eesti Energia ja Agenda PRi lansseeritud Enefit Green IPO, avalikus sektoris Tervisekassa, Akkadiani ja AD Angelsi juhitud elundidoonorluse kampaania „Elu pärast“ ning möödunud aasta parima sisekommunikatsiooniprojekti tegi Swedbank, mis inimestest hooliva organisatsioonikultuuri edendamiseks käivitas kampaania „Julge hoolida“.
Aasta Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad
Autor: Oleg Hartsenko
Kommunikatsioonitegu on Eesti üks pikimate traditsioonidega erialaseid mõõduvõtmisi, mida korraldab Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit. Konkurss toimub alates 2000. aastast ning toob igal aastal kommunikatsioonipraktikute ette tutvumiseks ja arutlemiseks kolleegide parimad tööd.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]