Baltika kunagine turundusjuht avaldas tähtsa õppetunni ettevõtte allakäigust
2001.-2003. aastal Baltika turundusjuhina töötanud Maarika Honkonen rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et Baltikaga juhtunu võiks olla oluline õppetund nii praegustele kui ka tulevastele turundajatele.
Kui ligikaudu 20 aastat tagasi alustas Baltika suurelt turundustööga turgude vallutamist, siis nüüdseks palju väiksemaks kahanenud ettevõte andis ühe olulise õppetunni, ütles Maarika Honkonen.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“