• 12.12.23, 12:49

Baltika kunagine turundusjuht avaldas tähtsa õppetunni ettevõtte allakäigust

2001.-2003. aastal Baltika turundusjuhina töötanud Maarika Honkonen rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et Baltikaga juhtunu võiks olla oluline õppetund nii praegustele kui ka tulevastele turundajatele.
Montoni pood Viru keskuses 2020. aastal
  • Montoni pood Viru keskuses 2020. aastal
  • Foto: Liis Treimann
Kui ligikaudu 20 aastat tagasi alustas Baltika suurelt turundustööga turgude vallutamist, siis nüüdseks palju väiksemaks kahanenud ettevõte andis ühe olulise õppetunni, ütles Maarika Honkonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele