Autor: Hando Sinisalu • 12. detsember 2023

Baltika kunagine turundusjuht avaldas tähtsa õppetunni ettevõtte allakäigust

2001.-2003. aastal Baltika turundusjuhina töötanud Maarika Honkonen rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et Baltikaga juhtunu võiks olla oluline õppetund nii praegustele kui ka tulevastele turundajatele.
Montoni pood Viru keskuses 2020. aastal
Foto: Liis Treimann

Kui ligikaudu 20 aastat tagasi alustas Baltika suurelt turundustööga turgude vallutamist, siis nüüdseks palju väiksemaks kahanenud ettevõte andis ühe olulise õppetunni, ütles Maarika Honkonen.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700