Baltika kunagine turundusjuht avaldas tähtsa õppetunni ettevõtte allakäigust
2001.-2003. aastal Baltika turundusjuhina töötanud Maarika Honkonen rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et Baltikaga juhtunu võiks olla oluline õppetund nii praegustele kui ka tulevastele turundajatele.
Montoni pood Viru keskuses 2020. aastal Foto: Liis Treimann
Kui ligikaudu 20 aastat tagasi alustas Baltika suurelt turundustööga turgude vallutamist, siis nüüdseks palju väiksemaks kahanenud ettevõte andis ühe olulise õppetunni, ütles Maarika Honkonen.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.