• 25.09.23, 13:34

Telereklaam kaotab haaret. Tarbijaid otsitakse sotsiaalmeediast

22. septembril toimus Baltic Brand Forum, kus viiendat korda selgitati välja Balti riikide parimad brändid. Eesti ja Baltikumi armastatuima brändi Swedbanki turundusjuht Arno Pae ja armastatuima kohaliku Eesti brändi Värska juht Rauno Jõgeva sõnasid, et brändi tugevus on pöördvõrdeline ärilise eduga.
Swedbanki turundusjuht Arno Pae sõnas, et Swedbank reklaamib end julgemalt sotsiaalmeedias, näiteks TikTokis.
  • Swedbanki turundusjuht Arno Pae sõnas, et Swedbank reklaamib end julgemalt sotsiaalmeedias, näiteks TikTokis.
"Mida suurem on tuntus ja on positiivseid seoseid brändiga, seda suurem on ka ärivõimalus. Sellel on väga otsene ja äriline seos," ütles Arno Pae.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele