• 04.09.23, 11:34

Turundajate palgad on teinud aastaga tubli kasvu. Sooline palgalõhe näitab kahanemise märke

Statistikaameti 2023. aasta 2. kvartali palgaandmetest joonistub välja, et turundajate palgad on endiselt tõusuteel ja kõige enam teenivad turundajad Harju- ja Järvamaal. Positiivse tendentsina on näha aastaga soolise palgalõhe kerget vähenemist, kuigi turundusspetsialistide seas teenivad mehed naistest keskmiselt veidi üle 500 euro rohkem.
Turundajate palgad on teinud aastaga tubli kasvu. Sooline palgalõhe näitab kahanemise märke
  • Foto: Unsplash

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.23, 14:15
Tippturundajate palgad on tõusuteel, spetsialistide omad aga languses, jäädes naistel kohati alla Eesti keskmise
Statistikaameti 2022. aasta 4. kvartali palgaandmetest selgub, et turundajad teenivad endiselt Eesti keskmisest tunduvalt kõrgemat palka, kuigi Eesti keskmine palk on kvartaliga tunduvalt tõusnud. Ent on ka ametikohti ja maakondi, kus turundajate palganumbrid on hoopis langenud ja jäävad naiste puhul ka alla Eesti keskmise.
Uudised
  • 29.11.22, 15:34
Turundajate palgad on tõusuteel. Sooline palgalõhe näitab aga süvenemise märke
Statistikaameti 3. kvartali palgaandmetest selgub, et turundajad teenivad endiselt Eesti keskmisest tunduvalt kõrgemat palka, mis on veelgi kasvanud, ent on ka ametikohti ja maakondi, kus turundajate palganumbrid on langenud. Sooline palgalõhe on endiselt teravalt tuntav ja isegi pisut süvenenud.
Uudised
  • 14.09.22, 14:52
Turundajate palgad ületavad silmnähtavalt Eesti keskmist. Sooline palgalõhe on endiselt teravalt tuntav
Statistikaameti II kvartali palgaandmetest selgub, et turundajad teenivad Eesti keskmisest tunduvalt kõrgemat palka, olles aastataguse sama perioodiga võrreldes veelgi kasvanud. Sooline palgalõhe on kõige teravamalt tuntav aga turundusspetsialistide seas – naised teenivad meestest lausa 22 protsenti vähem.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele