• 30.08.23, 14:16

Lidli tööriistade kaubamärgi kampaania reklaamnäoks on Arnold Schwarzenegger

Alates augustist alustas Hollywoodi legend Arnold Schwarzenegger kampaaniat koostöös Lidli Parkside'i kaubamärgiga, motiveerides asju ise tegema.
Lidl'i tööriistade kampaania reklaaminägu Arnold Schwarzenegger.
  • Lidl'i tööriistade kampaania reklaaminägu Arnold Schwarzenegger.
Arnold Schwarzenegger on Parkside'i kaubamärgi uus nägu ja eestkõneleja. Sõnadega "Tee seda ise!" innustab ta teles ja sotsiaalmeedias teisi, jagades Parkside'i reklaamis oma edu saladusi. Sinna juurde käib ka paras kogus huumorit ja eneseirooniat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele