Autor: Best Marketing • 30. august 2023

Lidli tööriistade kaubamärgi kampaania reklaamnäoks on Arnold Schwarzenegger

Alates augustist alustas Hollywoodi legend Arnold Schwarzenegger kampaaniat koostöös Lidli Parkside'i kaubamärgiga, motiveerides asju ise tegema.
Lidl'i tööriistade kampaania reklaaminägu Arnold Schwarzenegger.

Arnold Schwarzenegger on Parkside'i kaubamärgi uus nägu ja eestkõneleja. Sõnadega "Tee seda ise!" innustab ta teles ja sotsiaalmeedias teisi, jagades Parkside'i reklaamis oma edu saladusi. Sinna juurde käib ka paras kogus huumorit ja eneseirooniat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700