Alates augustist alustas Hollywoodi legend Arnold Schwarzenegger kampaaniat koostöös Lidli Parkside'i kaubamärgiga, motiveerides asju ise tegema.

- Lidl'i tööriistade kampaania reklaaminägu Arnold Schwarzenegger.
Arnold Schwarzenegger on Parkside'i kaubamärgi uus nägu ja eestkõneleja. Sõnadega "Tee seda ise!" innustab ta teles ja sotsiaalmeedias teisi, jagades Parkside'i reklaamis oma edu saladusi. Sinna juurde käib ka paras kogus huumorit ja eneseirooniat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.