• 30.08.23, 14:16

Lidli tööriistade kaubamärgi kampaania reklaamnäoks on Arnold Schwarzenegger

Alates augustist alustas Hollywoodi legend Arnold Schwarzenegger kampaaniat koostöös Lidli Parkside'i kaubamärgiga, motiveerides asju ise tegema.
Lidl'i tööriistade kampaania reklaaminägu Arnold Schwarzenegger.
  • Lidl'i tööriistade kampaania reklaaminägu Arnold Schwarzenegger.
Arnold Schwarzenegger on Parkside'i kaubamärgi uus nägu ja eestkõneleja. Sõnadega "Tee seda ise!" innustab ta teles ja sotsiaalmeedias teisi, jagades Parkside'i reklaamis oma edu saladusi. Sinna juurde käib ka paras kogus huumorit ja eneseirooniat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele