• 24.07.23, 10:24

Musk muudab Twitteri logo ja lubab kaubamärgiga varsti hüvasti jätta

Twitteri omanik Elon Musk ütles, et sotsiaalmeediafirma muudab peagi logo, vabanedes sinisest linnust, mis on pikka aega olnud ettevõtte signatuur.
Elon Musk tahab muuta Twitteri logo "X-iks".
  • Elon Musk tahab muuta Twitteri logo "X-iks".
  • Foto: Reuters/Scanpix
"Varsti jätame hüvasti Twitteri kaubamärgiga ja järk-järgult kõigi lindudega," kirjutas Musk oma postituses.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.03.23, 16:24
Twitteri kasutajaid ootab lähiajal suur muudatus
Hiljuti teatas Twitteri boss Elon Musk sotsiaalmeediaplatvormi tasulise Twitter Blue funktsiooni muutmisest ning maksvate kontode eelistamisest.
Uudised
  • 03.11.22, 14:30
Kolm asja, mida Elon Musk tahab Twitteris kohe muuta
Twitteri värske omanik Elon Musk ütles, et Twitter kui ettevõte oli ülespuhutud, halvasti juhitud, mittetervitav vastuolulisele kõnele ja rämpspostiga üle ujutatud.
Uudised
  • 26.01.22, 14:23
Twitter omandas osaluse Httpooli emafirmas Aleph Group
Ligi kümme aastat kestnud partnerluse järel omandas Twitter osaluse maailma suurimas digiplatvorme esindavas meediaettevõttes Aleph Group. Digihiiu liitumine Aleph Groupi aktsiaomanikega tähendab edaspidi ka Httpoolile tugevamat partnerlust Twitteriga.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele