• 26.06.23, 13:39

Eesti ühe vanema automüüja Topauto ilme läbis totaalse muutuse

Eesti üks vanemaid ja väärikamaid autofirmasid Topauto värskendab oma logo ja värvilahendust. Senise muutumatuna püsinud punase asemel võtab ettevõte põhivärvidena kasutusse rohelise ja valge.
Eesti ühe vanema automüüja Topauto ilme läbis totaalse muutuse
Alates 1994. aastast punast logo kandnud Topauto vahetab sel aastal värvilahenduse välja järk-järgult. Vajaduse identiteedimuutuse järele tingis soov olla senisest eristuvam ning viia värvigamma kooskõlla ettevõtte tänaste väärtustega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele