Otsid võimalusi, kuidas oma turundustegevuste tulemuslikkust tõsta ning vähendada sisu loomisele kuluvat aega? Äripäeva Akadeemia värskel AI turundustööriistade praktikumil õpid praktiliselt kasutama ChatGPT-d ja avastad, kuidas koostada küsimusi, mis toovad sulle päriselt müügiedu.
- Koolitajad Kati ja Teet Torim. Foto: Jake Farra
Lisaks saad
koolitusel omandada oskused kiiremaks sisuloometööks, mida koheselt rakendama hakata erinevates kanalites, nagu masspostitused, sisuturundus ja sotsiaalmeedia.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised oskused ja tööriistad turundustekstide loomiseks.
Koolituse teemad:
- ChatGPT praktiline kasutamine;
- õigete küsimuste koostamine;
- sisuturundustekstide loomine;
- e-maili turunduse tegemine;
- sostiaalmeediapostituste planeerimine ja koostamine;
- pealkirjade kirjutamine ja toimivate reklaamtekstide kirjutamine.
Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:
- kas soovid teada milliseid eeliseid pakub ChatGPT turundustegevustes ja sisuloomes?
- kas tahad kokku hoida aega, mis kulub sisutekstide koostamisele?
- kas tahad teada, kuidas ChatGPT oskusklikult kasutada?
Koolituse tulemusel osaleja:
- tunneb turundaja AI tööriistade võimalusi ja oskab neid enda töös tulemuslikult kasutada;
- saab aru, kuidas küsida ChatGPT-lt küsimusi nii, et need vastused ka päriselt müügitulemustele kaasa aitaks;
- oskab kirjutada mistahes sisu 10 korda kiiremini.
Koolitus on praktilise ülesehitusega. Osalejad teevad koolituse käigus läbi kogu sisuloome protsessi ja õpivad ChatGPT kasutamiseks parimaid läbi proovitud võtteid, mida kohe oma igapäevatöös kasutama hakata.
Koolitusele on oodatud turundajaid, sisuloojad,
copywriterid, e-mailiturundajaid ja sotsiaalmeediaspetsialistid.
Koolituse viivad läbi Suurem Pilt Consulting turundusjuht, koolitaja, turundusmentor
Kati Torim ja Suurem Pilt Consulting tegevjuht, koolitaja, turundusmentor
Teet Torim. Loe koolitajate kohta lähemalt
SIIT.
Koolitus toimub 21. augustil. Vaata lähemalt koolituse infot ja ajakava ning registreeru koolitusele juba täna
SIIN.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.