• 18.05.23, 09:45

Euroopa ja USA turgudel jala ukse vahele saanud disainsaunade tootja: ideest valmistooteni kulus alla poole aasta

Haljase saun on ainuke ehitis Eestist, mis on maineka Red Doti auhinna pälvinud, ütles Tartus tegutseva saunatootmisettevõtte asutaja Otto Täht ja lisas, et hetkel tegelevad nad hea edasimüüja leidmisega Jaapanisse.
Haljase asutajaliikme Otto Tähe (paremal) sõnul on suurim huvi saunade vastu hetkel USAs.
  • Haljase asutajaliikme Otto Tähe (paremal) sõnul on suurim huvi saunade vastu hetkel USAs.
  • Foto: Haljas Houses
Millal ja kuidas Haljas alguse sai? Kes on teie tiimis?

Seotud lood

Uudised
  • 05.04.23, 13:15
Iglucrafti asutaja: müüme oma tooteid vaid neile, kes meid mõistavad
Märtsi alguses uue visuaalse identiteediga välja tulnud Iglucrafti asutaja ja tegevjuhi Priit Kallase sõnul ei müü nad saunu ega väikemaju, vaid aega. Muu hulgas rääkis ta, et teevad kõiki oma turundustegevusi in-house ja neil ei ole kindlaid sihtturge – selleks on kogu maailm.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele