Märtsi alguses uue visuaalse identiteediga välja tulnud Iglucrafti asutaja ja tegevjuhi Priit Kallase sõnul ei müü nad saunu ega väikemaju, vaid aega. Muu hulgas rääkis ta, et teevad kõiki oma turundustegevusi in-house ja neil ei ole kindlaid sihtturge – selleks on kogu maailm.

- Priit Kallas: "Oleme jõudnud arusaamiseni, et me ei müü toodet, vaid on pigem hoiakut, suhtumist ja brändi väärtuseid."
Kallas tõi välja, et müüvad üle maailma kõikidele lõppklientidele otse. „Meil on ainsad esindajad Inglismaal, muidu käib kogu müük ja turundus siit Tallinnast,“ selgitas ta ja lisas, et showroom’id on neil küll üle maailma, aga nendeks on nende kliendid, kelle ostetud maju või saunu saab soovi korral vaatamas käia. Kallase sõnul andis David Beckhami sotsiaalmeediapostitus brändile suurema usaldusväärsuse tugeva referentsi näol, mis on aidanud saunade müüki lihtsamaks muuta, ent rõhutas samas, et nende põhimõte on mitte üle 500 maja ja sauna aastas müüa, muidu kaob eksklusiivsus ära.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.