Autor: Laura Reiter • 5. aprill 2023

Iglucrafti asutaja: müüme oma tooteid vaid neile, kes meid mõistavad

Märtsi alguses uue visuaalse identiteediga välja tulnud Iglucrafti asutaja ja tegevjuhi Priit Kallase sõnul ei müü nad saunu ega väikemaju, vaid aega. Muu hulgas rääkis ta, et teevad kõiki oma turundustegevusi in-house ja neil ei ole kindlaid sihtturge – selleks on kogu maailm.
Priit Kallas: "Oleme jõudnud arusaamiseni, et me ei müü toodet, vaid on pigem hoiakut, suhtumist ja brändi väärtuseid."

Kallas tõi välja, et müüvad üle maailma kõikidele lõppklientidele otse. „Meil on ainsad esindajad Inglismaal, muidu käib kogu müük ja turundus siit Tallinnast,“ selgitas ta ja lisas, et showroom’id on neil küll üle maailma, aga nendeks on nende kliendid, kelle ostetud maju või saunu saab soovi korral vaatamas käia. Kallase sõnul andis David Beckhami sotsiaalmeediapostitus brändile suurema usaldusväärsuse tugeva referentsi näol, mis on aidanud saunade müüki lihtsamaks muuta, ent rõhutas samas, et nende põhimõte on mitte üle 500 maja ja sauna aastas müüa, muidu kaob eksklusiivsus ära.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700