Autor: Marili Niidumaa • 21. veebruar 2023

Kosmeetikagaselli hüppelise kasvu taga on hea turundus

Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid.
Foto: Liis Treimann
Kaubamärgi Lumi taga seisev Läänemaa gasell Perfect Cosmetics paisutas kahe aastaga mitu korda suuremaks nii käibe kui ka kasumi, platseerudes tänavuses Gaselli TOPis 418. kohale. Ettevõtte hüppelise kasvu võib suuresti kirjutada hea turunduse arvele, nendib ettevõtte asutaja ja juht Helen Hirv.

“Sul võib olla superhea toode, aga kui sa ei ole nähtav, siis inimesed ei leia sind üles,” rääkis Hirv.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700