• 21.02.23, 09:32

Kosmeetikagaselli hüppelise kasvu taga on hea turundus

Kaubamärgi Lumi taga seisev Läänemaa gasell Perfect Cosmetics paisutas kahe aastaga mitu korda suuremaks nii käibe kui ka kasumi, platseerudes tänavuses Gaselli TOPis 418. kohale. Ettevõtte hüppelise kasvu võib suuresti kirjutada hea turunduse arvele, nendib ettevõtte asutaja ja juht Helen Hirv.
Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid.
  • Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid.
  • Foto: Liis Treimann
“Sul võib olla superhea toode, aga kui sa ei ole nähtav, siis inimesed ei leia sind üles,” rääkis Hirv.

Seotud lood

TOP
  • 16.02.23, 14:12
Vaata, millised reklaamindusega seotud ettevõtted jõudsid tänavu Gaselli TOPi
Lisatud kommentaarid
Äripäeva Gaselli TOPi ehk kiire kasvuga ettevõtete edetabelisse jõudis tänavu 17 reklaaminduse või disainiga seotud ettevõtet, neist 11 esimest korda. Molivery tegevjuht Taavi Altpuu ja BrandNew partner Helen Illend avavad, mis on nende edu taga ja mida neile Gaselli TOPi jõudmine tähendab.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele