• 09.02.23, 13:59

Jätkusuutlikkuse-teemalised kampaaniad nõuavad andmeid ja testimist

Kantari uuringu järgi leiab 63 protsenti inimestest üle maailma, et brändid peaksid jätkusuutlikkuse püüdlustes võtma juhtrolli, samas kui pea sama palju inimesi pelgab, et brändid teevad seda vaid oma kasumi kasvatamiseks. Kuidas teha seda keerukat jätkusuutlikkuse-teemalist turundust ja millele tähelepanu pöörata?
Jätkusuutlikkuse-teemalised kampaaniad nõuavad andmeid ja testimist
  • Foto: Unsplash
Sotsiaalsetele ja keskkonnaküsimustele keskenduvate reklaamide hulk on võrreldes 2016. aastaga kolmekordistunud, moodustades nüüd juba 6 protsenti kõikidest reklaamidest (allikas: Kantar Link andmebaas, mis hõlmab 230 000 reklaami).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele