• 09.02.23, 13:59

Jätkusuutlikkuse-teemalised kampaaniad nõuavad andmeid ja testimist

Kantari uuringu järgi leiab 63 protsenti inimestest üle maailma, et brändid peaksid jätkusuutlikkuse püüdlustes võtma juhtrolli, samas kui pea sama palju inimesi pelgab, et brändid teevad seda vaid oma kasumi kasvatamiseks. Kuidas teha seda keerukat jätkusuutlikkuse-teemalist turundust ja millele tähelepanu pöörata?
Jätkusuutlikkuse-teemalised kampaaniad nõuavad andmeid ja testimist
  • Foto: Unsplash
Sotsiaalsetele ja keskkonnaküsimustele keskenduvate reklaamide hulk on võrreldes 2016. aastaga kolmekordistunud, moodustades nüüd juba 6 protsenti kõikidest reklaamidest (allikas: Kantar Link andmebaas, mis hõlmab 230 000 reklaami).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele