• 16.01.23, 13:03

EPRA kutsub osalema konkursil Aasta Kommunikatsioonitegu 2022

Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) kuulutab välja iga-aastase auhinnakonkursi Kommunikatsioonitegu 2022, mille tööde esitamise tähtaeg on 27. veebruar.
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu president ja Kommunikatsioonitegu 2022 zürii esimees Margus Mets.
  • Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu president ja Kommunikatsioonitegu 2022 zürii esimees Margus Mets.
„Oodatud on era-, avaliku ja kolmanda sektori suuremahulised kommunikatsiooniprojektid ning samuti väikesed nutikad algatused, millega möödunud aastal saavutati silmapaistvaid tulemusi. Konkursi eesmärk on tõsta esile ja tunnustada möödunud aasta parimate kommunikatsiooniprojektide ja kampaaniate tegijaid ning tellijaid ning levitada sektoriülest teadmist valdkonna parimast praktikast,“ ütles Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu president ja žürii esimees Margus Mets.

Seotud lood

Uudised
  • 15.12.22, 10:56
Kommunikatsioonijuhid andsid tänavuse EPRA aastaauhinna Eesti Kaitseväele
Täiendatud
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) tunnustas kommunikatsiooni aastaauhinnaga Eesti Kaitseväge ja kõiki organisatsiooni kõneisikuid eesotsas kaitseväe juhataja kindralleitnant Martin Heremiga.
Uudised
  • 25.03.22, 14:13
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad
Eile, 24. märtsi õhtul selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad. Auhinnakonkursi grand prix ehk üldvõidu sai kolmanda sektori parim kampaania #14poleokei. Erasektori kategoorias tuli võitjaks Eesti Energia ja Agenda PRi lansseeritud Enefit Green IPO, avalikus sektoris Tervisekassa, Akkadiani ja AD Angelsi juhitud elundidoonorluse kampaania „Elu pärast“ ning möödunud aasta parima sisekommunikatsiooniprojekti tegi Swedbank, mis inimestest hooliva organisatsioonikultuuri edendamiseks käivitas kampaania „Julge hoolida“.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele