Autor: Laura Reiter • 24. november 2022

Kuidas käituvad tarbijad aastal 2023? Liigume mitme seninägemata trendi suunas

Erinevate valdkondade eksperdid tõid muu hulgas välja, et teise ringi poodidest kaubanduskeskustes saab uus normaalsus, meelelahutuse osas ei otsita enam lühiajalist hinnavõitu, taimetoitlust ei saa paljud endale enam lubada ning ilumaailmas võtavad aina enam maad skintellectual’id.
Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp näeb, et suurte gigantidega nagu Netflix ei pea ilmtingimata võistlema.

Eelmisel nädalal Best Marketingi ja Äripäeva raadio poolt läbiviidud tarbijakäitumise trendide seminaril võtsid erinevate valdkondade arvamusliidrid vaatluse alla selle, mis nende valdkonnas lähitulevikus juhtuma hakkab, kuhupoole tarbijad vaatavad ja mida osta eelistavad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700