Autor: Laura Reiter • 24. november 2022
Kuidas käituvad tarbijad aastal 2023? Liigume mitme seninägemata trendi suunas
Erinevate valdkondade eksperdid tõid muu hulgas välja, et teise ringi poodidest kaubanduskeskustes saab uus normaalsus, meelelahutuse osas ei otsita enam lühiajalist hinnavõitu, taimetoitlust ei saa paljud endale enam lubada ning ilumaailmas võtavad aina enam maad skintellectual’id.
Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp näeb, et suurte gigantidega nagu Netflix ei pea ilmtingimata võistlema.
Eelmisel nädalal Best Marketingi ja Äripäeva raadio poolt läbiviidud tarbijakäitumise trendide seminaril võtsid erinevate valdkondade arvamusliidrid vaatluse alla selle, mis nende valdkonnas lähitulevikus juhtuma hakkab, kuhupoole tarbijad vaatavad ja mida osta eelistavad.