LinkedIni ekspert juhtidele: tehke rohkem kisa ja kära, nii hoiate raha kokku
LinkedIni eksperdi Indrek Põldvee sõnul peaksid ettevõtete juhid looma LinkedInis isikliku konto ja ehitama selle ümber persoonibrändi, kuna see aitab tulevikus värbamiskulusid kokku hoida.
LinkedIni ekspert Indrek Põldvee tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet.
„Inimesed tulevad juhtide pärast tööle. Juhid peavad tegema väga palju rohkem kisa ja kära LinkedInis,“ ütles Põldvee. Tema sõnul vaadataksegi, kas soovitakse konkreetse juhi all töötada või mitte.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.