• 04.10.22, 11:14

LinkedIni ekspert juhtidele: tehke rohkem kisa ja kära, nii hoiate raha kokku

LinkedIni eksperdi Indrek Põldvee sõnul peaksid ettevõtete juhid looma LinkedInis isikliku konto ja ehitama selle ümber persoonibrändi, kuna see aitab tulevikus värbamiskulusid kokku hoida.
LinkedIni ekspert Indrek Põldvee tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet.
  • LinkedIni ekspert Indrek Põldvee tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet.
„Inimesed tulevad juhtide pärast tööle. Juhid peavad tegema väga palju rohkem kisa ja kära LinkedInis,“ ütles Põldvee. Tema sõnul vaadataksegi, kas soovitakse konkreetse juhi all töötada või mitte.

Seotud lood

Uudised
  • 04.10.22, 10:57
Promoty juht avalikustab võtme, kuidas suunamudijaga edukalt turundada
Promoty juhi Aleks Koha sõnul teevad ettevõtted aina enam suunamudijatega pikaajalisi koostöid ja see on ka võti, mis eduni viib.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele