Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 26. september 2022
Ainult tellijatele

Arvamus Kalevi brändiuuendusest on jagunenud kaheks

Kalev tegi hiljuti läbi lähiajaloo suurima brändiuuenduse, mille eesmärk on muuta bränd kaasaegsemaks, visuaalselt värskemaks ja riiulitel paremini silmapaistvamaks. Brändi värske nägu on aga tekitanud inimeste seas vastakaid arvamusi.

Kalevi turundusjuht Kätlin Sepp rääkis, et Kalev on väga pika ajalooga kaubamärk ning olnud läbi aja Eesti armastatuimaid brände, kuid viimaste aastate jooksul märkasid nad, et Kalevi kaubamärgi populaarsus oli hakanud tasapisi langema ja seda just nooremas sihtrühmas. „Noorte jaoks, kes on üles kasvanud vabas Eestis, on Kalev magusa valikul üks alternatiiv paljudest,“ sõnas ta ja lisas, et globaalsed brändid silmatorkava pakendidisaini ning uudse tootevalikuga tungivad üha jõulisemalt peale. „Kuigi teame, et Kalev on endiselt populaarseim toidubränd Eestis, otsustasime astuda samme, et see oleks nii ka tulevikus.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700