• 07.09.22, 11:10

LinkedIni ekspert: aja tööasju enda konto alt, see mõjub kordades paremini

Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammi saates käis külas LinkedIni asjatundja ja koolitaja Indrek Põldvee, kelle sõnul tasub sotsiaalmeediaplatvormil LinkedIn tegeleda ettevõtte asjadega isikliku profiili alt ja seda eriti just väiksemate ettevõtetete puhul.
LinkedIni asjatundja Indrek Põldvee.
  • LinkedIni asjatundja Indrek Põldvee. Foto: Raul Mee
Indrek Põldvee esineb ka tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet, kus ta räägib persoonibrändi ehitamisest sotsiaalmeedias ja toob ära parimad näited Eestist.

Seotud lood

Uudised
  • 05.09.22, 16:59
Miks osaleda Best Internetil: programmijuhi soovitused
Tänavune Best Internet on pandud kokku põhimõttel, et osalejad saaksid nii loovideid ja inspiratsiooni kui ka praktilisi näpunäiteid olulisemate turundustööriistade kasutamiseks. Konverentsi programmijuht Hando Sinisalu on kokku pannud parimad palad, mida ei tasu konverentsil maha magada.
Uudised
  • 31.08.22, 14:45
Tutvu Aasta Digitegu 2022 žüriiga
Aasta Digitegu 2022 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada veel vaid 12. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 20.-21. septembril Tallinnas Filmimuuseumis toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2022. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
Uudised
  • 17.08.22, 14:39
Aasta Digitegu 2022 konkurss on saanud avapaugu
Tähtaeg 12. september 2022
Traditsiooniliselt korraldame ka sel aastal Aasta Digitegu konkurssi, mille võitjad ja Grand Prix kuulutatakse välja iga-aastasel digiturunduse konverentsil Best Internet, mis sel aastal toimub 20. ja 21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 12. september 2022.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele