Ainult tellijatele
Autor: Tiina-Mall Vannastu • 30. august 2022
Ainult tellijatele

Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht: tööandja bränding on maraton, mitte sprint

Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu jagab nõuandeid, kuidas teha edukat tööandja brändingut ning mida nii turundajad kui ka kommunikatsioonispetsialistid võiksid seejuures silmas pidada.
Tele2 turundus-ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.

Kui varasemalt tuli talentidel minna töövestlusele iseennast müüma, siis nüüd on tööturul pigem vastupidine olukord. Tööandjana tuleb mõelda, kuidas teha ennast, pakutav töökoht ja organisatsioonikultuur ning maine nii tulevastele kui ka juba pikalt ettevõttes tegutsenud talentidele atraktiivseks ja seda kõike ka säilitada. Õige vastus peitub sedapuhku tööandja brändingus, ent pelgalt turundus- ja kommunikatsiooniplaanist ei pruugi selleks piisata.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700