Tele2 turundusdirektor: brändid peavad inimesi oluliselt enam puudutama
Tele2 otsustas viimati oma jõulukampaania ära jätta ja toetada selle asemel 55 000 euroga õdesid ja hooldustöötajaid, ehitades kogu turunduse üles heategevuse lainele. Tele2 turundusdirektor Ines Estrin avas veidi kampaania tagamaid.
Tele2 turundusdirektor Ines Estrin käis 1247 liinil abiks.
Autor: MARKUS MIKK
Ines Estrini sõnul soovib Tele2 challenger-brändina eristuda, inspireerida ja pakkuda ühiskonnale midagi enamat kui lihtsalt teenust. „Tagasiside kampaaniale on olnud väga positiivne, näeme, et see puudutas inimesi - nii meie oma inimesi, kliente kui ka teisi,“ sõnas ta ja lisas, et nende eesmärk polnud anda lihtsalt toetussumma, vaid kutsuda inimesi üles õdede ja hooldustöötajate peale mõtlema ning neid igakülgselt toetama.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]