• 04.08.22, 13:41

Pikaajaline Äripäeva ajakirjanik asus tööle Eesti Tööandjate Keskliidu kommunikatsioonijuhina

Üle 20 aasta Äripäevas töötanud Rivo Sarapik asus augustist ametisse Tööandjate keskliidu kommunikatsioonijuhina, kus tema kanda on muu hulgas meediasuhtlus, järgmise tööandjate manifestiga seotud teemad, konverents „Tuulelohe lend“ ja üldine turundus.
Rivo Sarapik
  • Rivo Sarapik Foto: Andras Kralla
Kutse Eesti tööandjate esinduse kommunikatsiooni vedama esitas Rivo Sarapiku sõnul Eesti Tööandjate Keskliidu juht Arto Aas. „Olin küll juba pikalt ehk üle 20 aasta Äripäevas toimetanud ja töötanud, kuid uut ametit ma otsimas ei olnud, ringi ei vaadanud ning seni olin erinevad kutsed tagasi lükanud,“ sõnas Sarapik ja lisas, et pikast staažist hoolimata oli Äripäevas põnev, sest läbi aastate sai ta nii kirjutada, toimetada, juhtida erinevate toimetuste tööd ja projekte, aidata raadiot käivitada, luua ja juhtida saateid jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele