Üle 20 aasta Äripäevas töötanud Rivo Sarapik asus augustist ametisse Tööandjate keskliidu kommunikatsioonijuhina, kus tema kanda on muu hulgas meediasuhtlus, järgmise tööandjate manifestiga seotud teemad, konverents „Tuulelohe lend“ ja üldine turundus.

- Rivo Sarapik
- Foto: Andras Kralla
Kutse Eesti tööandjate esinduse kommunikatsiooni vedama esitas Rivo Sarapiku sõnul Eesti Tööandjate Keskliidu juht Arto Aas. „Olin küll juba pikalt ehk üle 20 aasta Äripäevas toimetanud ja töötanud, kuid uut ametit ma otsimas ei olnud, ringi ei vaadanud ning seni olin erinevad kutsed tagasi lükanud,“ sõnas Sarapik ja lisas, et pikast staažist hoolimata oli Äripäevas põnev, sest läbi aastate sai ta nii kirjutada, toimetada, juhtida erinevate toimetuste tööd ja projekte, aidata raadiot käivitada, luua ja juhtida saateid jne.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.