Elamusstuudio juht Mihkel Lubi rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et pidutsemiselt on kokku hakanud hoidma nii eratarbijad kui ettevõtjad. Tavapärasest erineb näiteks jõulupidude planeerimine, mille ettevalmistused on veninud.
"Ettevõtted räägivad, et vaatame kuhu läheme ja mida teeme siis kui puhkuselt tagasi tuleme või siis kui lapsed on kooli ära läinud," ütles Lubi ning lisas, et see on tavapärasest kindlasti erinev, sest enne üritati enne jaanipäeva asjad selgeks saada.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.