• 06.06.22, 15:10

Mindshare'i uuring: jätkusuutlik turundus on jätkuvalt oluline

Jätkusuutlikkust on ettevõtete turundusse ja strateegiatesse imbunud juba aastaid ning tundub, et selle olulisus ning keskkonnasäästlike toodete ja teenuste hulk tarbijatele aina suureneb. Aga kas viimaste aastate kriisid on seda kaalukaussi muutmas? Vastused selgusid meediaagentuuri Mindshare Estonia poolt läbiviidud uuringust.
Mindshare'i uuring: jätkusuutlik turundus on jätkuvalt oluline
  • Mindshare'i uuring: jätkusuutlik turundus on jätkuvalt oluline
Mindshare viis maikuus läbi Mindscan küsitluse, kus uuriti, millised on tarbijate hoiakud praeguses muutuvas majanduskeskkonnas ning kas ja mil määral mõjutab täna tarbijate eelistusi tõsiasi, et toodet või teenust pakkuv ettevõte panustab keskkonnasäästikku mõtteviisi. Uuring viidi läbi 600 inimese hulgas vanuses 18-74 aastat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele