Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 6. juuni 2022
Ainult tellijatele

Mindshare'i uuring: jätkusuutlik turundus on jätkuvalt oluline

Jätkusuutlikkust on ettevõtete turundusse ja strateegiatesse imbunud juba aastaid ning tundub, et selle olulisus ning keskkonnasäästlike toodete ja teenuste hulk tarbijatele aina suureneb. Aga kas viimaste aastate kriisid on seda kaalukaussi muutmas? Vastused selgusid meediaagentuuri Mindshare Estonia poolt läbiviidud uuringust.

Mindshare viis maikuus läbi Mindscan küsitluse, kus uuriti, millised on tarbijate hoiakud praeguses muutuvas majanduskeskkonnas ning kas ja mil määral mõjutab täna tarbijate eelistusi tõsiasi, et toodet või teenust pakkuv ettevõte panustab keskkonnasäästikku mõtteviisi. Uuring viidi läbi 600 inimese hulgas vanuses 18-74 aastat.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700