• 30.03.22, 16:05

Tiit Pruuli: turism on koht, kus näete lähiajal Ameerika mägesid nii et vähe pole

Eesti Turismifirmade Liidu president Tiit Pruuli alustas oma esinemist tänavusel Passwordil sõnadega, et kui turundusinimesed tahavad kuskil väljakutseid saada, siis turism on koht, kus lähimatel aastatel näeb Ameerika mägesid nii et vähe ei ole.
Tiit Pruuli rääkis tänavusel Passwordil, et tänane reisija on muutunud väga teadlikuks ja nõudlikuks.
  • Tiit Pruuli rääkis tänavusel Passwordil, et tänane reisija on muutunud väga teadlikuks ja nõudlikuks.
  • Foto: Raul Mee
Pruuli rääkis oma ettekandes prognoosivalt turismi elust ja olust aastal 2030. Oma elukogemuse põhjal julgeb ta kinnitada, et aasta 2030 on juba siinsamas, mitte kuskil mägede või metsade taga. Ning mis võiks tema sõnul olla lihtsam kui analüüsida midagi, mis on siin sinu juures. Aga ei..

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele