Autor: Laura Reiter • 17. jaanuar 2022

Kutsekooli visuaalne uuestisünd: parajalt mässumeelne ja punk „uus nägu“ murrab kutsehariduse müüte

Endine Tartu Kutsehariduskeskus ehk uue nimega Tartu Rakenduslik Kolledž (inglise keeles Tartu Vocational College ehk VOCO) läbis hiljuti põhjaliku visuaalse uuenduskuuri – tulemuseks on enesekindel, kaasaegseid väärtusi peegeldav ning tulevikku vaatav uus nägu. Värske identiteedi saamisloos lõid peale VOCO kaasa ka disainibüroo Velvet ja turunduskommunikatsiooni agentuur Havas.
Fotol vasakult: VOCO turundusjuht Riinu Räim, direktor Raini Jõks ja Cristine Krivin Bartels.

VOCO turundusjuhi Riinu Räime sõnul oli rebrändingu põhiline eesmärk pakend muutunud sisule järele aidata ning kogu see protsess oli natuke nagu poeskäik Ženja Fokiniga. „Keerasime vana riidekapi kummuli, viskasime välja kõik, mis meid enam ei teeni, jätsime alles selle, mis veel sünnib selga panna ning lisasime juurde palju uut parimate külgede rõhutamiseks. Ja mis seal salata – uus peegelpilt meeldib meile väga,“ rõõmustas Räim ja nentis samas, et kutsehariduse kasin maine on siinmail aga endiselt nagu näts talla all kinni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700