• 24.11.21, 11:04

ÖÖD peegelmajade asutaja: reklaamile me raha ei kuluta

ÖÖD Mirror Houses asutaja ja tegevjuht Andreas Tiik rääkis tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil, kuidas jõuda globaalse PR abil välisturgudele ja millesse nad reklaami asemel investeerivad.
ÖÖD majad juht Andreas Tiik Ülemiste City peegelmaja juures.
  • ÖÖD majad juht Andreas Tiik Ülemiste City peegelmaja juures.
  • Foto: Andras Kralla
"Vint tuleb võimalikult üle keerata. Tuleb silma paista, eristuda ja teha midagi, mis ületab tavalise uudisvoo uudiskünnise," rääkis Andreas Tiik konverentsil üle videosilla antud intervjuus. Lisaks rääkis ta muu hulgas, et ei ole seni Eesti kommunikatsioonibüroode teenuseid kasutanud ning et investeerivad reklaami asemel sisuloomesse ning kvaliteetsetesse piltidesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele