Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 16. november 2021
Ainult tellijatele

Digiturundaja: kui konkurent teeb midagi head, võta see üle ja tee ise paremini

Digiturunduse praktik ja Hobby Hall Grupi (Hansapost) e-kaubanduse ja digiturunduse juht Ilmar Mihkelsoo rääkis, kuidas nad oma ettevõttes digiturundust planeerivad, milliseid tööriistu selleks kasutavad, kuidas nad konkurentidesse suhtuvad ning millised on digiturunduse trendid.

Digiturunduse praktik ja Hobby Hall Grupi (Hansapost) e-kaubanduse ja digiturunduse juht Ilmar Mihkelsoo hoiatab üleinvesteerimise eest.

Ilmar Mihkelsoo, kes on enne Hansaposti tegelenud digiturundusega sellistes ettevõtetes, nagu Netikuller, ON24 ning enda agentuuris Otsiturundus, arvates ei ole digiturunduses sellist võimalust, et oled ainult suur juht, kes vaid vägesid juhatab ja kõike delegeerib. „Digiturundaja on tugevalt numbrites sees ja selleks, et numbritest aru saada, tuleb neid kanaleid ikkagi ka ise manageerida – olgu selleks Google Ads, Facebook Ads või meiliturundus,“ selgitas ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700