• 10.11.21, 13:15

E-smaspäev tõstis Eesti e-kaubanduse käibe kolmekordseks

Maksekeskuse statistika põhjal kerkis sel E-smaspäeval Eesti e-kaubanduse käive lausa kolmekordseks võrreldes tavapäevaga.
E-smaspäev tõstis Eesti e-kaubanduse käibe kolmekordseks
„Tänu E-smaspäeva ühiskampaaniale tõuseb siinse e-kaubanduse käive üheks päevaks umbes kolmekordseks võrreldes „tavalise“ esmaspäevaga samal hooajal,“ märkis Maksekeskus AS-i juhatuse esimees Art Lukas, kes vahendab poolte Eesti e-poodide makseid. „Taolise kasvu saavutamine on seda imetlusväärsem, et e-kaubanduse kogumaht on koroonaviiruse ajastu pööraste arengute tõttu käesolevaks sügiseks niigi umbes kaks korda suurem, kui see oli 2019. aastal. Lisaks oli tänavuse E-smaspäeva käive ligi 50% suurem kui mullu samal ajal.“

Seotud lood

Uudised
  • 05.11.21, 10:40
E-kaubandus on Eestis plahvatuslikult kasvanud. Rekordi püstitab ka eesolev E-smaspäev
Septembris kasvas e-ostlemise käive juba 241 miljoni euroni, kui aasta tagasi oli see 141 miljonit eurot – suure kasvu taga on nii teisest sambast vabanenud raha kui ka pandeemiast johtuv.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele