Septembris kasvas e-ostlemise käive juba 241 miljoni euroni, kui aasta tagasi oli see 141 miljonit eurot – suure kasvu taga on nii teisest sambast vabanenud raha kui ka pandeemiast johtuv.
Rekordi püstitab ka sel esmaspäeval, 8. novembril toimuv E-smaspäeva kampaania, milles osaleb seekord koguni üle 280 olulisema veebipoe ehk rohkem kui kunagi varem. 24 tundi vältava E-smaspäeva kampaania käigus teevad ettevõtted oma veebipoodides ulatuslikke eripakkumisi, mis kehtivad 8. novembri südaööni kuni kl 23.59. Eesti E-kaubanduse Liit on seejuures kontrollinud kõikide e-poodide tausta, et tagada turvaline ja mugav ostlemine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.