Autor: Best Marketing • 5. november 2021

E-kaubandus on Eestis plahvatuslikult kasvanud. Rekordi püstitab ka eesolev E-smaspäev

Septembris kasvas e-ostlemise käive juba 241 miljoni euroni, kui aasta tagasi oli see 141 miljonit eurot – suure kasvu taga on nii teisest sambast vabanenud raha kui ka pandeemiast johtuv.

Rekordi püstitab ka sel esmaspäeval, 8. novembril toimuv E-smaspäeva kampaania, milles osaleb seekord koguni üle 280 olulisema veebipoe ehk rohkem kui kunagi varem. 24 tundi vältava E-smaspäeva kampaania käigus teevad ettevõtted oma veebipoodides ulatuslikke eripakkumisi, mis kehtivad 8. novembri südaööni kuni kl 23.59. Eesti E-kaubanduse Liit on seejuures kontrollinud kõikide e-poodide tausta, et tagada turvaline ja mugav ostlemine.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700