Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käis külas kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid juht Hannes Hamburg, kellega tuli juttu sellest, miks mõned ettevõtted meedia tähelepanu kardavad ja miks on kasulik olla tuntud.
Hamburg rääkis, et kuigi meedias esinemine on ettevõtjale vabatahtlik, siis pildil olemine on enamasti kasulik, isegi kui see on ebamugav. Tema hinnangul võiks isegi skandaalides ellujäämiseks ettevõte ajakirjanduses sõna võtta, sest meediakohtu poolt võidakse inimesi ja ettevõtteid ikkagi süüdi mõista, isegi kui päriselt kohtus võidetakse. "Oma sõnum tuleb avalikkuse jaoks hästi lõbi mõelda. Kui ei mõtle, teeb seda ajakirjandus ise niikuinii," ütles ta.
Seotud lood
Saalis on veel 11 vaba kohta
Selle aasta Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 21. oktoobril Tallinnas Nordic Hotel Forumis, mis saab osalejate arvu poolest olema kõigi aegade suurim. Praegu on veel viimane võimalus end soodushinnaga konverentsile registreerida. Saalis on veel loetud arv pileteid.
Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 21. oktoobril Tallinnas Nordic Hotel Forumis. Konverentsi keskseks teemaks on kommunikatsioonitrendid 2022. aastal.
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub tänavu 21. oktoobril. Konverentsi programmijuht Hando Sinisalu vestles mitme Eesti kommunikatsiooniagentuuri juhiga ja küsis, millised on suurimad väljakutsed agentuuri klientide jaoks algaval hooajal ja milliseid teenuseid vajatakse rohkem kui varem?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.