Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 12. oktoober 2021
Ainult tellijatele
Kuula saadet: miks mõned ettevõtted kardavad meedia tähelepanu?
Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käis külas kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid juht Hannes Hamburg, kellega tuli juttu sellest, miks mõned ettevõtted meedia tähelepanu kardavad ja miks on kasulik olla tuntud.
Hannes Hamburg
Hamburg rääkis, et kuigi meedias esinemine on ettevõtjale vabatahtlik, siis pildil olemine on enamasti kasulik, isegi kui see on ebamugav. Tema hinnangul võiks isegi skandaalides ellujäämiseks ettevõte ajakirjanduses sõna võtta, sest meediakohtu poolt võidakse inimesi ja ettevõtteid ikkagi süüdi mõista, isegi kui päriselt kohtus võidetakse. "Oma sõnum tuleb avalikkuse jaoks hästi lõbi mõelda. Kui ei mõtle, teeb seda ajakirjandus ise niikuinii," ütles ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]