USA ajakirjaniku Todd Pitocki lugu „A Nation of Saunas and Start-ups“ võitis esimese koha USA reisiajakirjanduse tuntuimal konkursil Lowell Thomas Travel Journalism Award. Eestit kõige paremast küljest tutvustav lugu sündis EASi turismiarenduskeskuse korraldatud pressireisi tulemusena ning ilmus enne auhinna võitmist mõjukates väljaannetes.
„Lugu valgustab eestlaste vastandlikke külgi, mis meid täna iseloomustavad. Ühelt poolt kiire innovatsioon ja paindlikkus, trendidega kaasaspüsimine, teiselt poolt jätkuvalt sügav side traditsioonide ja loodusega, jonnakas kinnihoidmine pärandist,“ iseloomustas EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.