Cannes Young Lions Digital Competition 2021 võitjad, graafiline disainer Klemen Vodopivec ja copywriter Lucija Lepšina Sloveenia agentuurist Agencija 101, rääkisid Best Marketingile antud intervjuus muu hulgas sellest, millises suunas peaksid agentuurid muutuma, et need oleksid atraktiivsed ka uue põlvkonna noortele talentidele.
Kas oleksite noorena investeerinud Elon Muski, Nelson Mandelasse või Barack Obamasse selleks, et toetada nende arengut ja saada võimalust kohtuda nendega isiklikult, kui nad on oma karjääri tipus? Ja võib-olla isegi müüa oma õigus nendega kohtumisele sajakordse algse investeeringu hinnaga?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025