Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 16. august 2021
Ainult tellijatele
Young Lions loovkonkursi võitjad: tehnoloogiaid tundmata ei ole võimalik ideid luua
Cannes Young Lions Digital Competition 2021 võitjad, graafiline disainer Klemen Vodopivec ja copywriter Lucija Lepšina Sloveenia agentuurist Agencija 101, rääkisid Best Marketingile antud intervjuus muu hulgas sellest, millises suunas peaksid agentuurid muutuma, et need oleksid atraktiivsed ka uue põlvkonna noortele talentidele.
Foto: Marketing Magazin
Kas oleksite noorena investeerinud Elon Muski, Nelson Mandelasse või Barack Obamasse selleks, et toetada nende arengut ja saada võimalust kohtuda nendega isiklikult, kui nad on oma karjääri tipus? Ja võib-olla isegi müüa oma õigus nendega kohtumisele sajakordse algse investeeringu hinnaga?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]