• 20.07.21, 10:26

Kuidas Rootsi energiahiid Vattenfall tarbijate usalduse taastas?

Vattenfall on Euroopa üks suurimaid elektritootjaid ning aastaid oli ta tuntud kui Rootsi "au ja uhkus", hinnatud ja ikooniline bränd. Kuid aastatega brändi populaarsus kahanes ning ettevõte pidi maine parandamiseks ümber mõtestama oma ettevõtte olemuse ja eesmärgid. Loe, kuidas ta seda tegi!
Kuidas Rootsi energiahiid Vattenfall tarbijate usalduse taastas?

TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele