Autor: Hando Sinisalu • 20. juuli 2021

Kuidas Rootsi energiahiid Vattenfall tarbijate usalduse taastas?

Vattenfall on Euroopa üks suurimaid elektritootjaid ning aastaid oli ta tuntud kui Rootsi "au ja uhkus", hinnatud ja ikooniline bränd. Kuid aastatega brändi populaarsus kahanes ning ettevõte pidi maine parandamiseks ümber mõtestama oma ettevõtte olemuse ja eesmärgid. Loe, kuidas ta seda tegi!

TAUST

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700