• 20.07.21, 10:26

Kuidas Rootsi energiahiid Vattenfall tarbijate usalduse taastas?

Vattenfall on Euroopa üks suurimaid elektritootjaid ning aastaid oli ta tuntud kui Rootsi "au ja uhkus", hinnatud ja ikooniline bränd. Kuid aastatega brändi populaarsus kahanes ning ettevõte pidi maine parandamiseks ümber mõtestama oma ettevõtte olemuse ja eesmärgid. Loe, kuidas ta seda tegi!
Kuidas Rootsi energiahiid Vattenfall tarbijate usalduse taastas?

TAUST

Seotud lood

Töökuulutused
  • 30.09.25, 17:37
Olde Hansa otsib müügijuhti
Olde Hansa otsib oma meeskonda Baltikumi ja Skandinaavia müügijuhti, kes uue eksklusiivse toote müüki nendes piirkondades edendaks. 98% toote tarbijatest on sellele positiivset tagasisidet andnud, seega on tegu tootega, millel on tugev potentsiaal laiemaks eduks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele