Autor: Hando Sinisalu • 20. juuli 2021
Ainult tellijatele

Kuidas Rootsi energiahiid Vattenfall tarbijate usalduse taastas?

Vattenfall on Euroopa üks suurimaid elektritootjaid ning aastaid oli ta tuntud kui Rootsi "au ja uhkus", hinnatud ja ikooniline bränd. Kuid aastatega brändi populaarsus kahanes ning ettevõte pidi maine parandamiseks ümber mõtestama oma ettevõtte olemuse ja eesmärgid. Loe, kuidas ta seda tegi!

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700