• 18.06.21, 13:29

Case-Study: mis avasid Saku Kullale Venemaa ukse?

Mullu sügisel Venemaa turule suuremahulist eksporti alustanud Saku Õlletehas laiendas sel kevadel märkimisväärselt idaturu sortimenti ning kasvatas kahekordselt oma müügimahtusid. Selle saavutamisele eelnes aga alul lõputuna tunduv pingpong, palju veenmistööd ning loodi õnnestunud toode nii maitse kui ka disaini näol.
Case-Study: mis avasid Saku Kullale Venemaa ukse?
Kuidas "saksalik" maitse ning tuntud õllestandardi järgimine preemiumdisainiga pakendis idanaabrid ära võlus, hoolimata sellest, et kliendiga pole koroonaajast tulenevalt aasta jooksul kohtutudki, räägib Saku Õlletehase ekspordijuht Margus Masing.

Seotud lood

Uudised
  • 17.05.21, 12:16
Saku Õlletehas laiendab sortimenti ja kahekordistab eksporti Venemaale
Mullu sügisel Venemaale eksporti alustanud Saku Õlletehas laiendab idanaabri turule suunatud sortimenti nelja uue õlle näol ning tõstab lähinädalatel teele saadetavate uute kogustega idasuunalist eksporti pea kaks korda.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele