Autor: Margus Masing • 18. juuni 2021

Case-Study: mis avasid Saku Kullale Venemaa ukse?

Mullu sügisel Venemaa turule suuremahulist eksporti alustanud Saku Õlletehas laiendas sel kevadel märkimisväärselt idaturu sortimenti ning kasvatas kahekordselt oma müügimahtusid. Selle saavutamisele eelnes aga alul lõputuna tunduv pingpong, palju veenmistööd ning loodi õnnestunud toode nii maitse kui ka disaini näol.

Kuidas "saksalik" maitse ning tuntud õllestandardi järgimine preemiumdisainiga pakendis idanaabrid ära võlus, hoolimata sellest, et kliendiga pole koroonaajast tulenevalt aasta jooksul kohtutudki, räägib Saku Õlletehase ekspordijuht Margus Masing.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700