Autor: Maarja Treufeldt • 10. juuni 2021
Ainult tellijatele

Miks turundus pole matemaatika, vaid mustkunst?

Rory Sutherland on üks maailma tuntumaid käitumisökonoomika spetsialiste, kes astus Passwordi konverentsi külaliste ette video vahendusel. Tema kaasahaarav näidetega illustreeritud esitlus tekitas külastajate seas vaibumatuid arutelusid, mis lõid hea fooni networkinguks.

Rory Sutherland on tõeline legend turundusmaailmas, käitumisökonoomika üks säravamaid tähti, kellel on seljataga 30+ aastat karjääri Londoni Ogilvy agentuuris.

Sutherland ei teinud pikka sissejuhatust, vaid alustas kohe julge mõttega, et kui tavaliselt tahavad kõik näida ekspertidena, teha ratsionaalseid ja loogilisi otsuseid, siis tegelikult oleks tihti vaja teha asju hoopis vastupidi. Kui esimene mõte, mis müügi tõstmiseks tavaliselt tuleb, on hinna alandamine, siis paljudel juhtudel kipub see olema hoopis kõige halvem lahendus kõigist võimalikest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700