• 10.06.21, 10:26

Miks turundus pole matemaatika, vaid mustkunst?

Rory Sutherland on üks maailma tuntumaid käitumisökonoomika spetsialiste, kes astus Passwordi konverentsi külaliste ette video vahendusel. Tema kaasahaarav näidetega illustreeritud esitlus tekitas külastajate seas vaibumatuid arutelusid, mis lõid hea fooni networkinguks.
Rory Sutherland on tõeline legend turundusmaailmas, käitumisökonoomika üks säravamaid tähti, kellel on seljataga 30+ aastat karjääri Londoni Ogilvy agentuuris.
  • Rory Sutherland on tõeline legend turundusmaailmas, käitumisökonoomika üks säravamaid tähti, kellel on seljataga 30+ aastat karjääri Londoni Ogilvy agentuuris.
Sutherland ei teinud pikka sissejuhatust, vaid alustas kohe julge mõttega, et kui tavaliselt tahavad kõik näida ekspertidena, teha ratsionaalseid ja loogilisi otsuseid, siis tegelikult oleks tihti vaja teha asju hoopis vastupidi. Kui esimene mõte, mis müügi tõstmiseks tavaliselt tuleb, on hinna alandamine, siis paljudel juhtudel kipub see olema hoopis kõige halvem lahendus kõigist võimalikest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele