• 10.06.21, 10:26

Miks turundus pole matemaatika, vaid mustkunst?

Rory Sutherland on üks maailma tuntumaid käitumisökonoomika spetsialiste, kes astus Passwordi konverentsi külaliste ette video vahendusel. Tema kaasahaarav näidetega illustreeritud esitlus tekitas külastajate seas vaibumatuid arutelusid, mis lõid hea fooni networkinguks.
Rory Sutherland on tõeline legend turundusmaailmas, käitumisökonoomika üks säravamaid tähti, kellel on seljataga 30+ aastat karjääri Londoni Ogilvy agentuuris.
  • Rory Sutherland on tõeline legend turundusmaailmas, käitumisökonoomika üks säravamaid tähti, kellel on seljataga 30+ aastat karjääri Londoni Ogilvy agentuuris.
Sutherland ei teinud pikka sissejuhatust, vaid alustas kohe julge mõttega, et kui tavaliselt tahavad kõik näida ekspertidena, teha ratsionaalseid ja loogilisi otsuseid, siis tegelikult oleks tihti vaja teha asju hoopis vastupidi. Kui esimene mõte, mis müügi tõstmiseks tavaliselt tuleb, on hinna alandamine, siis paljudel juhtudel kipub see olema hoopis kõige halvem lahendus kõigist võimalikest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele