Äsja Passwordil Aasta Turundustiim 2020 tiitli võitnud Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar rääkis Äripäeva raadios, millega nad kütuseturul eristuvad ning kuidas 2030. aastaks kliimaneutraalsuse saavutamise nimel pingutavad.
Mariliis Mähhar rääkis, et nad on oma väikese kolmeliikmelise tiimiga teinud pikalt ja teadlikult tööd selle nimel, et kinnistada tarbijate peades kuvand kui mitte ainult kütusepakkujast ja tanklaketist.
Alexela võitis Passwordi konverentsil Aasta Turundustiimi auhinna ning turundusjuht Mariliis Mähhar käis Äripäeva raadios rääkimas, kuidas müüakse klientidele kütusemüüja kliimaneutraalsuse plaane ja millised on sealjuures suurimad väljakutsed.
Täna toimus Kutuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgus Aasta Turundustiim 2020. Tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele silma jäi.
Alexela tekstiilist reklaamplakatid saavad Viljandis erivajadustega inimeste hoole all unikaalseteks korduvkasutatavateks poekottideks. Alexela on oma toodetud reklaammaterjale tänaseks juba kuus aastat sedasi ringmajandusse suunanud.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.