• 08.06.21, 14:57

Martti Siimanni õppetunnid kriisist: õppige arvutama!

Restoranide OKO, Tuljak, NOA ja Paju Villa peremees Martti Siimann rääkis Passwordil restorani väljakutsetest kriisi ajal. Oma restoranide eduvalemit ta öelda ei osanud, kuid nende põhimõte on mitte näidata end nõrgana. Lisaks saad teada, mida arvab ta Wolti ja Bolti kaudu restoranitoidu laialiveost.
Martti Siimann ütles, et 70% nende müügist tuleb e-kirjade kaudu
  • Martti Siimann ütles, et 70% nende müügist tuleb e-kirjade kaudu Foto: Raul Mee
Kuidas sujub koostöö partneriga?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele