Autor: Best Marketing • 28. mai 2021

Eesti meelelahutusvaldkonna startup BaBash ostis ära GateMe

Kaks aastat tagasi startinud meelelahutusmaastiku teenuseid koondav mobiilipõhine äpp Babash ostis maailmas tunnustatud külaliste nimekirja-ja kliendihaldus rakendust pakkuva GateMe. BaBashi meeskond plaanib pärast GateMe ostu oma kasutajatebaasi 5 korda kasvatada ning laieneda Läti ja Leedu turule.

2019. aastal asutatud Eesti start-up BaBash on kiiresti arenev rakendus, mis lahendab meelelahutusteenuste tarbimise kitsaskohti, muutes kõik toimingud kiireks, mugavaks ja digitaalseks. Babash äpi abil saab kohese ülevaate avatud meelelahutuskohtadest, osta sündmustele pileteid, broneerida laudu ööklubidesse või baaridesse ning teha ilma järjekorrata kontaktivabalt tellimusi. GateMe ostmine lisab võimaluse juba meelelahutuskoha uksel kiiremat teenindust pakkuda tänu lihtsale külastajate nimekirja haldamise programmile.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700