• 26.05.21, 16:02

Idufirma asutaja: inimesi ei huvita faktid, nad tahavad emotsiooni

Idufirma So.Fa.Dog asutaja Lauri Meidla rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, miks esimene tegutsemisaasta kujunes oluliselt erinevaks ja vähem edukaks kui asutajad ootasid.
Idufirma asutaja: inimesi ei huvita faktid, nad tahavad emotsiooni
Idufirma So.Fa.Dog üritab pärast aastast tegutsemist ja raskusi liikuda õhinapõhise majandusmudeliga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele