Autor: Kimberly Remmelg • 21. mai 2021
Suurim viga turunduses: tulemust ei mõõdeta
Digikampaaniate tulemuste mõõtmiseks on vajalik korrektne veebianalüütika. Google Analyticsist on võimalik vaadata väga palju andmeid, kuid paraku ei osata neid lugeda. Veebianalüütika andmed on aga väärtuslik teave, mida saaks kasutada müükide või kampaaniate tulemuslikkuse tõstmiseks.
Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk
Matemaatiliselt võiks turundust võtta valemina, kus toote ja turunduse vahel on kordusmärk. Selle valemiga saab vaadata kampaania tulemuse põhjust. Kui mingi osa (kas toode, tootekirjeldus, turundus vms) on nõrk või nullilähedane, siis on ka tulemus nõrk. Sest kui toode on hea ja turundus kehv (näiteks 0), siis kampaania tulemuslikkus on samuti nõrk, ning vastupidi.