Autor: Kimberly Remmelg • 21. mai 2021

Suurim viga turunduses: tulemust ei mõõdeta

Digikampaaniate tulemuste mõõtmiseks on vajalik korrektne veebianalüütika. Google Analyticsist on võimalik vaadata väga palju andmeid, kuid paraku ei osata neid lugeda. Veebianalüütika andmed on aga väärtuslik teave, mida saaks kasutada müükide või kampaaniate tulemuslikkuse tõstmiseks.
Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk

Matemaatiliselt võiks turundust võtta valemina, kus toote ja turunduse vahel on kordusmärk. Selle valemiga saab vaadata kampaania tulemuse põhjust. Kui mingi osa (kas toode, tootekirjeldus, turundus vms) on nõrk või nullilähedane, siis on ka tulemus nõrk. Sest kui toode on hea ja turundus kehv (näiteks 0), siis kampaania tulemuslikkus on samuti nõrk, ning vastupidi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700