Ainult tellijatele
Autor: Kimberly Remmelg • 21. mai 2021
Ainult tellijatele

Suurim viga turunduses: tulemust ei mõõdeta

Digikampaaniate tulemuste mõõtmiseks on vajalik korrektne veebianalüütika. Google Analyticsist on võimalik vaadata väga palju andmeid, kuid paraku ei osata neid lugeda. Veebianalüütika andmed on aga väärtuslik teave, mida saaks kasutada müükide või kampaaniate tulemuslikkuse tõstmiseks.
Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk

Matemaatiliselt võiks turundust võtta valemina, kus toote ja turunduse vahel on kordusmärk. Selle valemiga saab vaadata kampaania tulemuse põhjust. Kui mingi osa (kas toode, tootekirjeldus, turundus vms) on nõrk või nullilähedane, siis on ka tulemus nõrk. Sest kui toode on hea ja turundus kehv (näiteks 0), siis kampaania tulemuslikkus on samuti nõrk, ning vastupidi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700