Uuring näitab interneti uudiskeskkondade olulisust lugejate jaoks
Turu-uuringute AS viis Eesti Meediaettevõtete Liidu tellimusel läbi internetikasutajate uuringu, mis näitas, et teabekanalitest on kõige olulisemad interneti uudiskeskkonnad, millele järgnevad televisioon ja raadio.
Eesti Meediaettevõtete Liidu juhataja Merle Viirma-Treifeldt
Foto: Raul Mee
Eesti Meediaettevõtete Liidu juhataja Merle Viirmaa-Treifeldti sõnul on rõõmustav tõdeda, et inimesed otsivad infot professionaalsest ajakirjandusest, mitte sotsiaalmeediast, ning peavad ajakirjandust oluliseks.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.