Autor: Best Marketing • 14. aprill 2021

NielsenIQ uuring: 2020. aasta edukaim uudistoode oli A. Le Coqi filtreerimata Alexandri õlu

Rahvusvaheline turu-uuringufirma NielsenIQ on valinud välja Eesti 2020. aasta edukaima uustulnuka, milleks oli A. Le Coqi filtreerimata hele õlu Alexander. Teisele kohale tuli Balbiino vanillijäätis Raks kakaoküpsistega ja kolmas on A. Le Coqi tume rukkiõlu Saare taar.
NielsenIQ poolt valitud edukaimad uudistooted
Foto: Maarit Eerme

Turu-uuringufirma NielsenIQ Baltimaade tegevdirektor Ilona Lepp ütleb, et meie elu märkimisväärselt raputanud pandeemia on tekitanud küsimuse, kas tootjad jätkavad toodete arendamisse panustamist ja riskide võtmist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700